Diyalog Kültürü Oluşturmak
Açık Diyalog Nasıl Fark Yaratır?
Ekibinizin iletişim kurma şeklini değiştirmek, başarı için bir temel oluşturur. İşte kazanacağınız şeyler

Meşgul Yöneticiler için Çözümler
Eğlenceli araçlarımız, yoğun yöneticilerin kolaylıkla kullanabilmesi adına iş akışlarına ve işyeri senaryolarına uyacak şekilde yapılandırıldı. Koçvari yöneticiler artık bir hayal olmaktan çıktı.

Etkili Terapötik Fotoğraflardan Oluşan Araçlar
Eğlenceli ama bir o kadar da derin olan araçlarımız, bilimsel verilere dayanılarak tasarlanmıştır. Hayal gücünü tetikler, zihni kışkırtır ve özgün diyalogları ateşler.

Verimliliği Arttırmak
Ekip üyelerinin varsayımları ve akıl okumalarından yani konuşulmayanlardan kaynaklı, iletişim problemlerinin önüne geçerek, enerjinizi doğru kullanarak, verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Çalışan Memnuniyetini ve Bağlılığını Arttırmak
Duyulduğunu bilen ve dolayısıyla önemsendiğinin farkında olan çalışanlarınızın aidiyet kapasitesi artarak, daha gönüllü olarak sisteme hizmet etmeye başlar.







TouchPoints
Atölyeleri
Size özel atölye tasarımını içeren bir konsepttir. Bu konsept dahilinde, kurumunuzun ihtiyacı tespit edilerek, atölyenin net kazanımları ve çıktıları tanımlanır, tasarımı gerçekleştirilir ve uygulanır. Bu hizmetten faydalanan katılımcılara Points of You® araçları çalışma sonunda verilmez, sadece deneyimlerler. İhtiyaç doğrultusunda sadece Speak Up değil, diğer araçlarımız da tasarım ve uygulamaya dahil edilebilmektedir.
Click&Connect
Atölyeleri
Click-It, Points of You®’nun 3 farklı temada (bağ kurma, takım çalışması, değerler) tasarladığı katılımcılara da Click-it kitinin verildiği hazır deneyimsel workhoplardır. Katılımcının deneyimsel süreçte ihtiyacı olan, kalem, kanvas, kartlar, sorular, defter, post-it, tematik stickerlar bu setin içinde yer alır. Deneyim sonrasında, her bir katılımcı, süreçle ilgili geribildirimini paylaştıktan sonra, set üzerinde yer alan QR kodu ile katılım sertifikasını anında dijital olarak elde ederler.













SpeakUP
Eğiticinin Eğitimi
Speak Up aracını, kurum içinde hem gruplarla, hem de bireylerle uygulamayı ve uygulayıcının bilmesi gereken püf noktalarını deneyimsel öğrenme metodu ile öğreten bir workshoptur. Kurum ihtiyacına özgün olarak modüller belirlenir. Diyalog Kültürünü başlatmak isteyen, yüz yüze veya dijital araç satın alımlarının yapılacağı durumlarda önerilen çözüm önerimizdir.